31 August 2008

Миний үеийн энэ залуу...

Миний үеийн энэ шүлэгч залууг... ер нь бол насаар чацуу байх, "сүрхий дажгүй бичдэг, юм дуулгаж мэдэх хүүхэд" хэмээн би байтугай нь тоодог юм билээ. Надад бол шүлгүүд нь сэтгэлд их л ойр дотно буух бөгөөд бас ч үнэнийг хэлээд байгаа мэт санагдах тул хааяа хааяахан түүний шүлгийн ертөнцөд саатдаг юм. (Жич: Үнэнийг хэлэхэд нэрийг нь бүтэн мэдэхгүй Заяа л гэдэг. ) Саяхан түүний блогоор зочлоод "бардамхан атлаа бас ч өрөвдөм" хоёр сайхан шүлгийн олзтой ирлээ.

Намайг үхэхэд хэн нь ч...

Намайг үхэхэд хэн нь ч битгий нулимс унагаарай
Навчис бөхийж тэртэй тэргүй цэцэгс уйлах болно
Нарт энэ хорвоод саранд дурлаж амьдарсны минь төлөө
Намайг үхэхэд хэн нь ч битгий нулимс унагаарай
Хүнд өрөвдүүлэхээр амьдрал надад байгаагүйг дурлал мэднэ
Хүсэл сэтгэл гэдэг миний зүрхэнд хэрхэн асаж хэрхэн унтарсныг саран мэднэ
Тэнгэрийн нөмөрт яаж эрхэлж жаргасныг минь газар мэднэ
Тиймээс намайг үхэхэд хэн нь ч битгий уйлаарай
Нижигнэсэн алга ташилт мэт аянга цахилгаан гялбаад
Нэг их бороо асгаж тэнгэр харин уйлж мэднэ, бүү айцгаа
Намуухан аялгуу эгшиглүүл, нулимсаан бүгд тэвч
Намайг эцсийн удаа харая гэвэл тэнгэр лүү дээшээ харцгаа
Тэнгэрээс бууж ирсэн тавилан газарт үлдэж болдоггүй
Тэгэхээр би газрын хөрсөнд шингэхгүй дээшээ харцгаа
Тэргүүн гудайх сарны дэргэд хань болон гэрэлтэхээр
Тийшээ би буцах л болно хэн ч битгийн нулимс унагаарай


Одоо би ахиж...

Одоо би ахиж од тоолохгүй
Он жил хийгээд өнгөрснийг эргэж дурсахгүй
Намайг хайж ирсэн дурлал болгоныг тэврэхгүй
Нанчидын ширээн дээрх бөхсөн лааг асаахгүй
Одоо би ахиж нүд ширтэхгүй
Орой сэтгэл жиндээж хүний үрийг зовоохгүй
Нарыг гомдоож орхиод сартай нөхөрлөнө гэж зөрүүдлэхгүй
Намхан толгод дээрээс холыг харах гэж яарахгүй
Өнөөдрөөс эхлээд би өвс таслахгүй
Өөрт минь итгэдэг мянга мянган сэтгэлийн галыг унтраахгүй
Харанхуй аниргүйд дурлаж үхлийн тухай бодохгүй
Хав хар нүд болоод цагаан сэтгэлийг мөрөөдөхгүй

Одоо би ахиж од тоолохгүй ээ
Заяагийн блогт зочлоорой। http://zaya13.blogspot.com/

1 comment:

Tsoomii said...

Zayagiin shulguud mundag shuu, bi biirbehees orood unshchihdag l daa, blogruu ni ornoo huu, huurhun shulguud bna