13 December 2007

Би юу ч гуйхгүй

Орчлон чамаас би юу ч гуйхгүй ээ
Омогшлоо ч, гэмшлээ ч би юу ч гуйхгүй
Алдар нэр
Авс өлгий
Өв хөрөнгө
Өнгө зүс гэхчилэн
Өөр би юу ч гуйхгүй
Өтгөсөд нас
Өрөөлд хайр
Үрдээ жаргал
Өөртөө би эрх чөлөө ч хүсэхгүй
Өөгүй ухаан
Өвддөггүй бие
Элбэг дэлбэг
Энгийн амьдралыг
Энэ хүмүүс шиг би гуйхгүй
Ичих ч үгүй сэм шивнэж
Илүү харж бурханд даатгахгүй
Ахархан бодолд шунал өвөрлөж би гуйхгүй
Амьдрал, надад оноосон заяаг чинь голохгүй
Хорвоо чамаас би юу ч хүсэхгүй ээ
Хоосорч туйлдсан ч би юу ч нэхэхгүй ээ
Орчлон чамаас би юу ч хүсэхгүй ээ
Омогшлоо ч гэмшлээ ч би ЮУ Ч ГУЙХГҮЙ ЭЭ

3 comments:

BTU said...

nadad guih umnuud bainaa.eejiig mini uvchnuus salgaj hairla.erguu uls turchdiig uhuulj hairla.eh oronch zaluusiig negduulj hairla.ene mongol ulsiig mini hugjuulj hairlaa gej guinaa.hehe yadiin

Д.Цогбадрах said...

Маш сайхан шүлэг байна. Сайхан шүлэг бичдэг юм байна :).

Болорхон said...

monzaluu.d - xereggui ee guij yax geed bgaa yum. yu ch guij xereggui bid nart uguxuu ugch l ba... bid tuuniig awch l ba... xeterxii ix ba sh dee... chinii guix geed bga yumnuud chin tsag zuuriin l yum kkkkkkk